MATCH!!!!

 
fyfan va taggaaddd!!!!/e

i somras :)

 

åååååååååh

When the teacher steps out of the classroom

 

 


:(

Bröt nageln igår, innebandy är farligt.
Gjorde ont..../e


bitches remember

NÄR EBBA BLEV ONE LESS LONELY GIRL !!!! :D :* eller ska vi säga one less lonely bitch? belieber 4 ever

hoh

when a teacher calls on you thinking you dont know the answer but you get it right


jaha bitches

 
eftersom ingen av orkar skriva nåt idag så får ni fina bilder ist . enjoy :P:P

shake

 
alltså jag har noll saker att skriva om idag, så bjuder på gifs istället.... /e
 

there it goes!!!

image

JAG HATAR SPANSKA

image
image
image

when my mom is baking and asks if anyone wants to lick the spoon


Torsdag är foppatoffeldagen


tyra gifs <3

image
''
 
 

Sleeptimes

Ska krypa ner i sängen redan nu för en gångs skull! Dagens träning blev endast en powerwalk, sista dagen jag "kan ta det lugnt" innan helgen för då ska det spelas innebandy cup! Är ju överdrivet taggad och ber till alla barbies i världen att min hals inte gör ondare imorgon och att jag blir förkyld igen, man skulle kunna kalla mig Ms. Förkylning så ofta jag är sjuk nu för tiden... Nä men va jag babblar! Hopp i säng med er också, unna er lite beautysleep! Puss BITCHES!:*


THESE WILL BE THE YEEARS

jag
 

on wednesdays we wear pink

såhär trött idag -.- nästan så trött att jag inte orkade ta på mig nåt rosa.
fast självklart gjorde jag de :D

,

 

this is me on the first day of school


Hahahah wtf


oj

snart så ... :*:*:*:*:*:*:*:*

dags att städa!

 slutade halv ett, tar tag i mitt stökiga rum då för att göra någonting vettigt av denna dag. /e

godmorgon

image
 
image
 
 

bitches remember

ny punkt på bloggjävlen! gamla minnen såsäga :) börjar med bästa av dom alla, när vi va på tyra show !!! :*

barbie <3 ken

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
 
 
 
 
 
 
 
 

hejhej :)

392205_10151331842909466_1037477358_n_large
ja
 
nu har jag laddat ner svanprinsessan som är världens bästa film. det vankas alltså mysis ikväll med varm choklad ofc och film och mys. efter lite träning :@
 
image
målet <3

bam bam

ska lätt skaffa mig glittriga boxningshandskar, glittriga träningsbyxor,skor,träningsbh,linne,vattenflaska osv! hur snyygt skulle inte det va? fashion!!!! /e

YEEEEES

Vi har överlevt första skolmåndagen det här året!!!! säger bara

lol bitches


bråka inte med oss :)

image

godmorgon kära vänner och bekanta

frulletimes!!!! 
 
image
 

bläääääääääääää

vaknar upp med detta!!!!!:o super svullen vid ögat:( mami säger att det är tårkanalen som blivit igentäppt, ont gör det och inte fan är det snyggt! det räckte alltså inte med att det va måndag idag, trodde inte det kunde bli värre men jo ! hoppas ni har haft en bättre morgon än jag ! <3 / ebba
 
ja  de syns väl inte överdrivet mycket, men fyfan endå:( ont ont ont.....

puss

Tumblr_m2mh83xfr91qcac75o1_500_large
 
nu ska jag försöka få min beautysleep = omöjligt för jag är INTE TRÖTT :(:(:(:(:(:( /m
 

men regnhelvette

Alltså att man ska bli straffad för att man är spontan och kerativ visste jag inte.....
det små regnade redan i början av min springtur men äsch vafan gör lite regn? men när jag tagit mig längst bort på umedalen för att vända hemmåt, ÖSTE regnet ner och de blåste fanimig tornado. fick hoppa in i en busskur och vänta på att mamma skulle rädda mig. Det var endast för mobilen skull... haha, ja med tanke på att detta är min 3:e iphone (och som inte varit på lagning än) på 1½ år så ville jag hälst inte ha sönder en till :)
Men nu sitter jag förjävligt skönt i min vitasuperstoramysigaochfluffiga gant morgonrock och är lite småsur för att jag fick avrbyta träningen....

 
Mobil 1 : spricka på framsidan efter en vecka, efter halvår detta:
 
Mobil 2; kastar den fyra meter upp i luften,landar på asfalten, gick makalöst myckset sönder konstigt nog(!?)  laga den, men sedan sluta den ta emot mitt sim kort så fick lämna in den igen.
 
mobil 3 :
FORTFARANDE HEL, mirakel.
 
 alla borde ha en sånn här morgonrock,guld värd. / mvh eebbabitchnummberouno
 
 
 

när mamma ber mig att plocka ut diskmaskinen....

Tumblr_m9cek1o6hz1r2r58z_large
 

oh yeah money yeah

åh weeeey kom på att man fick ju lön igår! känns superskönt eftersom jag fick skolpanik ångest förra veckan och gjorde av med alla mina pengar jag hade:( men nu jävlar är man tillbaka på banan igen! ja annars hade det ju inte varit något problem , jag menar , pappa betalar ju.
bild från då ja va i luleå med martina i sommras.  / ebba

Absolut HUNK + absolut BITCH = SANT

 

rosa bilsatan

happ övningskörnings times igen hoollaaaaa

fest

 

hallå

asså vi vill ju inte va såna men kan ni kommentera nåt eller era jävlar? kanske inte är askul att göra comeback såhär och se hur många som läser men som inte skriver nåt nehe ok va så då
 
image

'

Tumblr_m239nrigfp1rt9ncjo1_500_large
Tumblr_m1iz5szdqq1r178uao1_500_large
Tumblr_m25xapdpuy1qbv4sdo1_500_large
Tumblr_m24z5uw0z71r7dxu6o1_500_large
Tumblr_m8smu3kplc1qf7943o1_500_large

shopping söndag! :D


tomtekjell

igår umgicks jag hela kvällen med kjell! vi badade i ett super mysigt bubbelbadkar (se bild) och han överraskade mig genom att klä ut sig till "tomtenisse" MMM me likeee. vad som finns i påsen får ni lista ut själva;) /ebba

doggy

image

det är lördag för fan!

image
 

.

 

En vanlig dag på väg till köket...


2mil

Pappa drog med mig på en 2 mils promenad denna morgon! riktigt skönt faktiskt, förutom skavsåret på hälen då....
 
 
 
Det blev självklart en seger-dans då jag äntligen kom hem igen!
 
image
 
 
 
 

ja

Phone: “please connect the charger”

that’s right, beg for it my little bitch.

image


ruligt med skula

WHEN YOUR TEACHER IS ANNOUNCING YOUR GRADES

“I’m gonna fail, I swear I’m gonn—”

Teacher: you passed




 

WHEN YOU HEAR SOMETHING ABOUT SOMEBODY AND YOU CAN’T EVER LOOK AT THEM THE SAME

 

 


helgmode

 
image
 
Jag va nyss med om månadens mest obehagliga sak, fick riskaka i ögat, en lite fluffig,hård och kryddig riskakebit hamnade i mitt vänstra öga, va inte alls skönt fy!  snart ska jag iväg och träna, och ikväll blir det kräftskiva hos min faster på teg! sen ska jag ha filmmyskväll med moa,känns skönt att ta det lugnt i helgen för en gång skull;) 
JUSTE!  glöm inte barbie träffen imorgon 11-15 ! puss.  / ebba                                                            image
 
 
 
552821_380744215297652_1141038393_n_large

dagens lunch :

oh yeah nudles yeah

Ååååh fredag <3

2 lektioner idag oooooo skönt som fan!! Och ikväll innebandy :D:D tagga!!!!! Eller jag ska bara kolla men har gjort skylt och köpt pompoms


when you finally get comfortable in bed..


blöööö

till ni som hatar på våran blogg:
vi vet att den är bäst, jealus bitches
image
pusshej :*
image

just nu :

INNEBANDY TIMES! ska kötta nån jävel över sargen. pusshej:)
Your image is loading...
 
bjuder på nå gam bilder,men har det bråttom så han inte ta nya, lär (!!) komma egobilder så va inte oroliga :*

en gång en bitch, alltid en bitch!


TRÄFFA BARBIE!

som ni kanske redan sett i VK idag (del 2 s47) så har jag och matilda anordnat en barbie träff! Det är ett samarbeta med lekia och det är så att man får komma dit och träffa barbie samt få henne autograf! (!!!!!!!)det va ett självklart val av lekia att kontakta oss eftesom vi är så pass bra vän med barbie!:)  Be there bitches!  /ebba
 

M


jahaja

picasion.com
hej bitches, jag kom just hem från en timmes massage not bad hurrni!
 

godmorgon bitches :)

 börjar morgonen med F E S T
 
 
Party Hard
image
 

hunk deluxe

kolla va fina
nu ska ja kolla PRETTY LITTLE LIARS !!!!! '
image
image
image
image
image
image
marry me :*
/m

weeeyyyy!!!

FAN DET BARA ÖSER IN BESÖKARE! Det gillar vi
image
image
image
 

So we meet again..

Men hello bitches!!!
so we meet again ...
 
Det känns rikigt skönt att komma tillbaka på banan igen med bloggningen måste jag erkänna!
Jag är inte ett jätte stort fan av att baka, men idag då jävlar bakade jag en ungspannkaka i ungen! 
Jag är ju egentligen en 8/5 stjärnig amatörkock men så fort det handlar om pannkakor, eller bakverk så kan det sluta hur som hälst! Men det gick braaaaaaaaaa, aja nog pratat om pannkakor.
 
körde bil idag, gick åt fan! körkortet känns långt bort, tror svagt på att jag kommer kunna ta det i januari då jag fyller 18. förstår inte varför jag inte bara kan ha någon som kör min rosa limmo åt mig! dah.
/xoxo ebbagirl
 
 
 

åker iväg och övningskör

jag har fått en rosa bil av pappa <3

första dagen i skolan ....

1.Waking up:

 

image

 

2:Running late:

 

image

 

3.Walking into your school:

 

image

 

4.Seeing a group of your friends:

 

image

 

5. Seeing that one person you can’t stand:

 

image

 

6.Having one of your friends for a class:

 

image

 

7.Five minutes into a class:

 

image

 

8.Lunch time:

 

image

 

9.Last class:

 

image

 

10.Finally home:

 

image

 

 

image

 

 

image


vi säger bara :

 

hih

vi har inte gjort så mkt under sommaren vilket har visat sig on our bodys..men vi löste det på ett smidigt sätt :)

moget

första skoldagen var tööööööööng. trodde det var ett skämt att vanliga lektioner började idag men nehe då
guy jumps out of window suddenly

new year...

Nu har skolan börjat för de flesta och man ser inte många glada miner. Men ni behöver inte sura länge för skol times betyder oxå............. blogg times !!!! Bitchbloggen är tillbaka för att förgylla eran vardag med det bästa av det bästa. Creme de la creme!
 
 
new year, new boys. eller new lammkött för våran del... NU KÖR VI! / yours truly bitches
 

;)


nu åker vi till skolan :)

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8ghnwEv1D1r3gb3zo1_400.gif

woho

snart tar vi tag i bloggsatanet, se ya soon bitches! ;*
 
 
 

RSS 2.0