godmorgon

harinef:

tell me i’m your taco bell diva
idag e man pigg /m

vi tar lite semester,

syns väl förhoppningsvis till höst, pussbitches

fan-bilder!

vi har fått in lite fan bilder från världen över! så himmla gulligt <3
här är en ifrån indien ;

hejj

kom nyss hem från stugan!  jag vägrade att sova i våran sovstuga ,usch. så jag tog med mig min husvagn och sov i den ist:) 
 
så här ser den ut innuti:)

--

 

When Your Hands Are Wet After Going to The Bathroom

 
When Your Hands Are Wet After Going to The Bathroom:
When Your Hands Are Wet After Going to The Bathroom GIF - When Your Hands Are Wet After Going to The Bathroom
 
 
if i was your boyfriend i'd never let you go texas chainsaw massacre4
Extraordinary
 
 
Niggas. The fuck is going on?

mer aj

 

omg har inte sett äckligare kolla benet

Crack aaaand career over... (Morbid). Sometime I wish a microphone was right next to situations like this.
Crack aaaand career over... (Morbid). Sometime I wish a microphone was right next to situations like this.

bomb av onödigheter


biiiitches

ville bara hälsa godmorgon! och visa upp min kaffe kopp deluxe 2.0, rymms typ fem liter kaffe i den vilket är alldeles underbart!:*
hela denna dag ska jag bara mysa i sängen och vila bort min satans jävla förkylning, och hoppas på att solen tittar fram någon gång!
puss /ebba

Ebbas midsommar kan beskrivas i bilder:

 

hello bitches

när alla andra jobbar så ligger jag på balkonger och solar,lever på pappas pengar osv;) riktigt bitchigt.



/e

det här med att sola i sverige

hur man tror att det ska vara :




hur det egentligen är :


jajja



TEACHER SAYS TAKE OUT YOUR HOMEWORK:

We had homework?


ber om ursäkt för att bitchbloggen suger hästballe men whatthehell det är sommarlov man kanske inte orkar sitta vid en dat00r :S ut o sola bitches

 


im engaged



/m

so relatable



sunshine

fan vilken härlig dag, eller jag vet inte om den är bra eller dålig, blev TVÅ TUSEN kroner fattigare för min mobilsatan, men nu kommer den vara hel imorgon eftermiddag iaf! och ska inte kasta den fler gånger....


/ebba


Mm

Äter oreo glass med baby så jävla god!! Förfärligt


.





inte ful


nemen

en bild på mig och en bild på lunchen jag åt idag på tc ooh så gött

balle

JÄVLA MOLN 1!1 vafan

ÅH VA SKÖNT


bitch tips


fina tänder allafall

började sommafrlovet med en tur till tandis klockan alldeles för tidigt.

den är inte ens hel....


skolavslutning

hade fan jätte roligt igår, som sagt så spelar det så stor roll vilka man umgås med och det va bara sköna människor så tummen upp! här kommer bilder (vissa bilder går inte av vända) :
- inte blev man snyggare under kvällen inte
<- fick en rosa ballong på donken IGEN! <- notera han lyfter två
jag hamna typ på varenda bild,men de vet jag att ni gillar.

<3


big booty bitches

HEJ! har varit ledig hela jävla dagen, fyfan va skönt. och Solen har varit framme hela dagen = solat som attan. Har även shoppa lite men de är väldigt hemligt just vad jag köpte;) belönade mig med kankse väldens skönaste löptur på ängarna bakom rödberget, va så satans härligt, livet är ganska bra just nu! skolavlsutning imorgon dessutom.... /e


-

ruinedchildhood.com

awwe


Hejhej godmorgon

Men en överredigerad bild fjortisäckek herreguuuuud


natthumor


hahahaha orkar inte

,

Man, I'm pretty

A

Tjänade ihop lite pengar idag .dom ska brännas imorgon för en bitch sparar inte ,dom spenderar
/m


alltid

WHEN A SEXUAL SONG COMES ON & YOU’RE ALONE


Ojoj


Ingen söndagsångest idag inte

Inte så äckligt!!!:)


Åfan

Kärring mys med bitch2


Aj :(

Bröt av den idag när vi spelade brännboll. Aj som satan !!!!!!!!!


Nemen

Har just varit på lång prommis. Så mysigt och somrigt :) sen såg jag ett djur i vattnet men vet inte vad det va en råtta typ:s
/m


händer aldrig en bitch dock...


yeah baby

imorgon blir det brännboll på mariehemsängarna och vi lär ju allt annat än vinna, och min klass kunde inte bestämma sig vad vi skulle klä ut oss till så alla klär ut sig till de dem vill, och ja kankse 27/28 klär inte ut sig alls:) så vi får väl se hur de går;)

Hungri

Tårtan satte sina spår. Nu är det lunchdags!:)


YEEEEEEEEEEEEEEEEES :d:d:d:d

Ska bara till skolan en snabbis idag för tårta o sånt där och jag har verkkligen inga skoldagar kvar och det är så jävla skönt! Åh vad jag vill att sommarlovet ska komma nu! Har så jävla mycket planer och kommer njuta varenda sekund. de pirrar sönder när jag skriver det hära !! :D och mina lösnaglar har blivit så långa att jag kan fan inte ens ta på mig byxor längre


/m

.


ooppps

hihihihihiih

vars är min prins på en vita häst och bärandes på jordgubbar doppade i choklad på ett silverfat?
skulle gifta mig direkt om någon orkade anstränga sig så mycket!;) 

vet att tröjan är grön,men vafan den är mjuk som silke! alltså jävligt skön. kunde väl photoshoppat den rosa men så avanserad är jag inte. /e

blablablablablabklablbalblab




ironi

varför sova gott och drömma söta drömmar när man kan sitta uppe och frysa och hungra ihjäl?
känns förjävligt att jag inte kan sova fast jag är trött, och feber hade jag idag också! jaaaa! fan va kul. saknar träningen som satan, har inte tränat sedan i lördags och det tär på mitt psyke och min kropp, är så rastlös fast endå så satans trött. AJA nog klagat här va. hoppas ni har det bätter än mig. puss.
image description
jag idag på jobbet. om någon ville veta, skriv upp det också om du tyckte det va extra intressant.
fast egentligen ser man ju bara blixten,men de va skalet som blänkte to much så what to do.

bitch teset

gjorde ett litet bitch test:)
vi du också prova?
klicka [HÄR]

why you trippin like that





rosa idag wiho

JAJJEMEN

var o kollade på balen igår med moa men tog inga bilder tyvärrs!! FAAAAAAAAAN VAD ALLA VA FINA jag vill oxå gå på bal :( ska allafall ta på mig min fina balklänning från nian senare idag och låtsas att det är min tur. hhuhuh
idag är de ju svenne-dagen borde man inte få tårta då?
163330_383751618343500_198932600158737_1134004_709101649_n_large
dom här vill jag ha så mman kan kicka nån sate när man blir less

Godmorgon era jävlar


kom ihåg det mina vänner!

Tumblr_m55plmwmas1rs3fpco1_500_large

Mysi pysi i badet

/m


några tips för att hålla sig bitchigt snygg :

Tumblr_lykwa7gznj1r06sfko1_500_large

skratta är kul

Drug Song

hej och hå

snart back on track, sista 2 skoldagarna med jobb. WOP WOP :D
Source: whatgifs.com
Source: www.gifbin.com
hahahahahahaha

ja

finbilder härifrån

Juni 3, 2012

dagens ord : huvudvärk.
behöver nog inte säga så mycket mer! :) /ebba
parking like a mini boss bike
Jackass crew performing martial arts
Water jump fail


helghelg festfest

Your image is loading...
det va roligt igår, som alltid. blev en promenad hem ca halv fem på morgonen vilket verkligen betyder att de va en lyckad kväll.  därav bjuder jag på en fin tummen upp bild från kankse, tegs bron? ca 4 på morgonen, pigg som satan. haha hoppas ni haft en bra helg bitches!:D /ebba

,

STALKING SOMEBODY WITH YOUR FRIEND AND THE PERSON TURNS AROUND AND SEES YOU

“oh shit!, run bitch run!”




WHEN I TELL MY PARENTS I HAVE NOTHING TO DO.

Expectation:

” Oh here’s some money,  you can go to the mall with your friends.”

Reality:

“Then clean the house.”



Undra hur många mil jag cyklat denna månad....

Lördags-spinningen är nu avklarad fyfan va nice! Planerna för ikväll är ännu väldigt osäkra men det blir nog bra hur som helst!;)


FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tumblr_m4veitfbox1rwmgqco1_500_large
Tumblr_m4egno8ga21qb5gkjo1_500_large

RSS 2.0