Fruktsallad

Har spenderat kvällen på västerslätt med min fin vän Martina !:) där bjöds det på, förutom film, även en mycket god middag. Den va så god att jag fortfarande är mätt och gjorde så att vår superfina fruktsallad förblev orörd! Kvällen blev lugn och skön, precis vad jag behövde! Imorgon ska ett födelsedags barn firas ordentligt !! Längtar.


Fruktsalladdn gjorde sig inte riktigt på bild, men det va bara gòsaker i den, melon-annanas-mango-frysta hallon! Mums! /e

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3320269/images/2012/pic_196248297.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3320269/images/2012/pic_196248297.jpg" class="image">


nice

Paranormalactivity-1-sheetx__1318436500_7881_large
håller på kolla klart paranormal. SJÄLV . jag är så cool
sitter förresten på bussen på väg till hemavan, 5 timmar kvar :D
/m

hej

matte provet idag gick åt helvette:( men jag är glad endå för att det är helg!:) slutade 10.35 och somnade direkt då jag kom hem, är helt slut verkligen. mördar vecka big time. aja nu är den över så det känns jätte jätte bra!:) ikväll ska jag bara ta det lugnt och vara med martina eftersom jag endå har match imorgon! men nu ska jag skrika på mamma att ta bort spyan min hund nyss gjorde på hall golvet... mysig hund. haha fyfan. / ebba


FREDAG YEAH

Tumblr_lr0hmzjor21qg2v0x_large
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
Tumblr_lusi7bayfd1qd28u0o1_500_large
suprise

omg!

hittade 1100kr när jag städade. haha man tackar! :D
jag har oxå fixat lite inför ikväll och nu är det officiellt. Ikväll tar jag min paranormal activity oskuld!!!!!!!!!!!!!!!

hjälp!!


inte oskönt att ha hela huset för mig själv, men trots det är jag faktiskt lite nervös inför natten........ jag är så himlahimla mörkrädd och har inte sovit 100 % själv på huuuuur länge som helst:S har jag ens gjort det nån gång???

they say i'm nasty

imorse vaknade jag en halvtimme innan jag skulle till skolan. och jag är sån där som går upp astidigt för att kunna sega mig som satan. men se på fan jag hann klart allting på en halvtimme och kom inte ens SENT !!! så jävla stolt fyfan grattis till mig själv♥
Tumblr_lqyq13nrd01r2w5jio1_500_large
/m

puss

idag har jag vaknat, kommit i tid till skolan, gjort släng kyssar till matilda i korridoren, gift mig, inte pluggat till provet som är idag och jag har även räddat en vilsen själ utan miniräknare! väldigt effektiv dag. Redan fredag imorgonoch  åh va skönt! sedan 4 skoldagar kvar och sedan får man lov igen,känns underbart!:)

 


whey

uppdateringen är inte stört bra just nu. skolan dödar oss båda som ni säkert alla känner igen er i. dock har jag (matilda) gjort klart 3 jävliga saker idag (med lite hjälp av wiki o mimersbrunn <3<3<3<3) och det känns så jävla skönt ni fattar inte asså. :D ihelgen vankas rehab/avslapp i hemavan för att ladda upp inför ett minst sagt galet påsklov! SÅ PEPPAD !!!!!! :D
image
More hilarious gifs here!!

moget


tja faaan

image
More hilarious gifs here!!
More hilarious gifs here!!¨
sitter här och käkar gröööööööt hahahaha det är så äckligt tyvär men vad gör man inte för o mätta magen. asså är så glaaaad det känns som en jävla tyngd har släppt från mittt hjärta eller axlar oooh jippi :D

lite underhållning på historialektionen behövdes

Tumblr_m1az41tcvj1qfy2kdo1_r1_500_large
Tumblr_m1h5igeqia1rs2m8ho1_500_large
Tumblr_lxq65si7no1qiqy0oo1_400_large
Tumblr_m0nocfn2sq1qbv4sdo1_400_large
Tumblr_m1e69g9z1u1rs8xyoo1_400_large

the moment when I realize it's all in my mind, the moment I hate the most

Var just ute på en avkopplande promenad någon timme och lyckades träffa på frugan 2 gånger!!! se på fan lixom :) nu vankas dusch mys, säng mys och tv mys. mys times dvs!
wie :)
/m

glad idag :)

More hilarious gifs here!!
Tumblr_lle3yvdria1qdn1jpo1_500_large

ëffektiv sovmorgon!




hade sovmorgon idag, men jag va tvungen att gå upp tidigt för att baka kakor till klassen och VI-fikat! dom blev super äkliga men det är väl tanken som räknas?

godnatt!!!!

Tumblr_m0nef6ypb81rrvvbpo1_400_large

så sant

Tumblr_lx8ksy4c111r6r1f1o1_400_large

sååååå less fyfan

Jag vill ha sol, värme, stränder, grillkvällar, sena varma nätter, sommarkläder, solblekt hår, kärlek, Italien, hav, sovmornar, solning på taket, slippa skolstress, slippa frysa, slippa tänka, vara glad, träffa nya folk, gå nattpromenader åh sommar kom nu♥ create an animated gif
Create an animated gif

mm

some people come into our lives and leave footprints on our hearts. Others come into our lives and makes us wanna leave footprints on their face
image
fuckyeaahfunniestposts:  shit tyrone you are tearing this family apart MILK DOESN’T FUCKING GROW ON TREES TYRONE What the fuck tyrone you’re just doing this because the milk is white    More hilarious gifs here!!
More hilarious gifs here!!

fuckery

Tumblr_lyzs8w60eu1qckcjqo1_500_large

ops

Tumblr_lvdk5y5ssc1r48oe3o1_500_large
Tumblr_lwaa99qlfe1qe9or5o1_500_large

-

fixade frukost till le familie igår. vilken ängel jag är :)
/m

:(

stannar hemma i sängen idag. mår inte bäst
image
/m

08.56

Tumblr_m14hle3fdf1qzedm6o1_500_large

!(#¤&%"/

vilken hemskt tråkig kväll:( sitter helt ensam och önskar jag inte va det. går nog och lägger mig istället för att  tycka synd om ensamma mig! puss.
Mr. T dance

söndag igen...



Helgen gick åt helvette fort! meeen,snart äre väl helg igen och den ska inte bli tråkig, eller hur Matilda?♥;)
går kvällen spenderades på ersboda hos Isabelle, det va roligt och träffade mycke folk, dock vet man aldrig VEM man ska träffa, man blir lika förvånad varje gång...
Fick hämtning av mamma från isabelle imorse och vi for sedan och hälsade på min syster ♥ det va verkligen jätte länge sedan jag såg henne så det kändes jätte bra !:)
/eeeeeeee


:D


paranormal cativity

britt-titts:  PARANORMAL CATIVITY

yeye

sitter just nu och äter godis(?) och taggar match (bra kombo?) . mamma och pappa har nyss upptäckt youtube (!!???!?!) dom rullar på golvet av skratt och ser på denna video. hahah kolla.tragiskt men mycket rolig. håll ut trots dess långa längd !!!!!! (även matilda garanterar att den är rolig). pussizarr nu ska jag till holmsund och vinna nån innebandy match!;)  / e

fuck the police :P

har just ätit en galen middag och nu laddar jag för match. så in i helvetes taggad. finns bara ett ord ikväll: MATA

that awkward moment when you've fallen down on a trampoline and bitches won't stop jumping so you can't get up


c00l_



-

ha
this is what i did at the royle wedding when prince harry briefly gave me the eye&#8230;&#8230;&#8230;.
i bot this film

gosis!

myskläder på!! fruktansvärt skönt med helg o ikväll vankas match tjop

<3

Solen skiner idag!:) underbart, det blev vår trots allt!


partyhard

Tumblr_m0u62rgyqb1r1q8zuo1_400_large


åjåjåjåj

fredag imorgon fyjävlar va skönt!:D:D:D helgen kommer bjuda på innebandymatcher, besöka skellefteå och massa party! gillas starkt, nu har jag laddat hela veckan för att ta helgen med storm;)/ e

TRÄNING PÅ G!

jag förra sommaren, tror jag fläskat på mig en aning.. men det är bara att ta nya tag!

ni är inte så bra på kommentera

image

jarrå

bästa mobilen ♥  snart åker den i soperna dock:P

in the heat we'll be shakin shakin

någon frågade om våran absolut bästa favoritlåt, och här är den!! njut :)

:(

har både matte provs plugg, svenska nationella plugg, engelska och spanska plugg. känner att det inte finns överflöd av kunskap på dom där bläää för skolan :)
fast egentligen känner  jag såhär
image
image
image
Tumblr_m08rxnz3kc1qfx7hoo1_500_large'
m

äter glass


nu är det våran tur


bitch:)

Tumblr_lulemyyiwe1qfqzs8o1_500_large
Tumblr_lupyfujzjv1qfqzs8o1_500_large
Tumblr_m0x4krprcj1r89q2no1_500_large

less

Source: http://forgifs.com More hilarious gifs here!!

härliga torsdag!

vaknar man upp utvilad efter två lediga dagar? nej. aja hoppas ni tyckte om svaren vi gav er! ♥

Började med en dusch vilket räddade hela morgonen,dock väckte jag hela familjen då jag sparka in tån i tröskeln, fy i helvette så ont de ska göra :@ (!!!!)


 


SVAR PÅ FRÅGORNA

hur många syskon?ålder osv...

m- en lillesyster som e p12

e- tre stycken som är 19, 23 o 25 :D

Anser ni Er själva som mogna?

ja förfan! men vi visar kanske inte den sidan här. hur kul är det att läsa om vad man gör på skolan lixom?:S

vart i Umeå bor ni?

matildA på västerslätt o ebba på väst på stan kom o hälsa på :D west side ja0
Utseendemässigt,vad letar ni efter hos en kille?

mörka ögon!! asså dom behöver inte vara bruna men mörka ögonfransar o ögonbryn mm fint!! sen muskler är helt ok, nånting att bita i, lite köttig lixom. lång ska ni vara oxå :)
röker / snusar ni?

fina flickor röker inte men självklart snusar vi!
Är ni nöjd med skolan ni går på,och vilken linje går ni?

skolan är naaajs linjen e bajjjjs men vii trivs :)
sminkar ni er mycket varje dag?

kolla några inlägg längre ner, där finns dagens makeup :) annars kan de aldrig bli för mkt hihi :)

vi i måndags typ

saknar ni högstadiet? klassen? skolan?

absolut inte!! dock kanske en o annan person :)
Hur mycket får ni i månaden i pengar?

inte så mkt, man får ganska dåligt betalt som strippa i umeå :/

Hur många har ni haft ett förhållande med? när va det senaste?

noll stycken
Dricker ni ofta? och vad är favorit drickat?

hembrääääääääääääänt!!!!!!!!!! :@

- Brukar ni klä ut er till prinsessor och ha te-partyn efter skolan?


- Vem styr dem bästa festerna i Umeå?

Ludvig Morin (sponsrat svar)
- vem har den bästa frillan på draggen?

alla ser likadan ut :(
- Hur blir man lärarens favorit i skolan??

ha en välbakad frilla, le alltid jättestort och låtsas att du jobbar = vägen till success!

Hej matilda & ebba hur ofta snusar ni? MVH TIMST STRLLMMEMR

hej tim :) vi snusar hela tiden när vi är vakna också när vi sover. kramkram :D

Hur många unika besökare? :)

besöksrekord är 600 :)

Hur kan ditt hår vara så himla fint matilda? Använder du några speciella produkter eller något? :)

oj här var vi gulliga! jag använder typ inget speciellt, braiga shampon osv och maroccoan oil eller vad det heter, mjukt o fint blire :) sen har nog snusen gjort ett bra jobb också

Nämn de 5 snyggaste hanarna på eran skola.

okej!! nu förväntar ni er att vi ska säga lalala det finns ju några snygga treor :P:P;););); men nej vi kör på med namn o allting förfan. UTAN INBÖRDES ORDNING: rasmus abnersson, ludvig hällund, toby haney, kristoffer edström, mathias wiskär, albin anderrsson. oj det blev 6. och veckans bubblare är: ale

självklart finns det många fler snyggisar så gråt inte om vi inte skrev ditt namn :)

Hur tycker ni en kille ska klä sig?

snyggt

Frågan ställs åt Mrs Holmgren!
Vem är din bästa,snyggaste,coolaste,biffigaste,kungligaste granne?????!?!?!?

inte dennis andersson allafall

Tjena! 

Är du och bög ogge tillsammans?

ja

Fråga till Ebba ! Gillar du någon just nu ?

aa, det gör jag:)

Har ogge lodesjö har han verkligen så stora biceps som man kan tro då han har tishan på sig?

dom är större utan tishan till o med

Vilken 95a är snyggast på Draggen?

vi :PPpP

vilken är eran bästa vän?

varandra ♥♥
vem är snyggaste killen på draggen?

redan svarat :D

har ni fobier för nåt?

båda har EXTREM fobi för spindlar och valar. ebba har fobi för dammsugare (wtf), matilda är smårädd för i stort sett allting 
vem är största bitchen ni känner? ;)

hon går på draggen

kan ni länka eran spotify lista? :)

ebba är döv så ni får miin fest times

Får jag festa med er någon gång? ja självklart :D
Har ni många märkes skor? ne vi använder bara foppatoffler :)
Tänder ni på töntar? Eller är jag chanslös? tänder o tänder,men syftar du på fredrik wallgren så absolut!

är ni bitches på riktigt!?!?!?

jaa satan,det är ett heltidsjobb

 

vad tycker ni om fläskisar? weeehooo? observera dom på draggen

vad menas med fläskisar?

oskulder? :)



 

 


 

 


prinsessor på bal

omg kolla vad fina!! vi matchade också utan att det va tänkt ♥ var så himla glad för min klänning som jag köpte in pariz oxå gick den sönder under kvällen :( så jävla sorgligt men den hänger endå i mitt rum för det är min lilla bebis <3 jag ser så rolig ut på ögonen för jag hade kämpat med lösfransar i flera timmar typ hahha thug life
/ m

stay tuned bitches

idag kommer alla svaren :) !!


morsning korsning

idag är det en helt ny dag, känns fräscht och inpsirerande.... eller? nä känns förjävligt, en jäva massa plugg står på schemat och har även utvecklingsamtal idag! aja, jag och mattutt ska svara på era frågor idag iallafall (förhoppningsvis) så håll tummarna till ikväll!;);););););)

yey :D

denna bil ska vi köpa (få) när vi har fixat körkortet!! :D:D
Tumblr_m14r2w7ejf1qm7k7ao1_500_large
tack papsiii

svaren på frågorna kommer imorgon!

läs rubriken! :D spännande va?;)


ÅÅÅÅÅH VAD ROLIGT

image
image
image
image
skulle bara göra mig en jävla kaffe och tappar ut mjölkpaketet i kylskåpet. nu har jag plockat ut allting, ALLTING, torkat med trasa och papper och ställt tillbaks. känner surmjölklukt och trasa lukt redan nu, hoppas hela huset möglar ihop så alla dör hejd å jävla faAn . så jävla vidrigt!!!!!!!!!!!!!! ctcguiht4gry0ro

plugg

Tumblr_m1026en9yk1qkhz70o1_400_large
Tumblr_lqg938hgmk1r0mw2jo1_r2_500_large

tråkmåns

hej,matilda tar hand om bloggen tills imorgon! jag har extremt med lite insperation och bloggen får ju inte bli tråkig;) /EBBA

japp

bruden

jippi

More hilarious gifs here!!
ledig i 2 dagar och kommer pluggga varenda sekund av dom , fett!!!!!! :D

coola_girlz_12_apa_h0ttiee

creating gif

åker och hälsar på i helvetet (grubbeskolan) fyfan vilka fina minnen man har därifrån asså 9e <3<3<3<3<3 här har vi gått igenom våra värsta tider i livet och även våra fulaste. sjuan you know.. dock är alla bilder därifrån raderade som fan tack o lov

de va en kyckling som hette gullefjun

♥Sovsött alla läsare ♥

:D

Om inte alltför länge kommer svaren på frågestunden så passa på att fråga allt ni vill veta nu!!! det är sista chansen ni kommer aldrig få fråga igen. 
More hilarious gifs here!!

work that booty

Filmade ebba på väg till skolan för någon dag sen, hahah gumman du glömde ju kläderna !!

pippi långstrump

i brist på insperation till nått roligt inlägg så bjuder jag på mig själv. Detta är en bild. På mig. jag lär ju färga det orange igen!

matilda o ebba jorden runt

egypten :)

:*

Submission: itsstephxo

jaha

Tumblr_m13cyt3yrd1qcwe9ho1_500_large
421190_273907019350544_803681985_n_large

chillarrR

maker gif
snövit o fika times
Maker gif

VARFÖR KAN INTE SNÖN FÖRSVNIINNAA???????

image
image
orkar förfan inte !!

buzzzin

lyxade till min morgonkaffe med lite skummad mjölk som jag gjorde mönster i . vblev faktiskt lite smånöjd haha :D
/m

Det ska jag :)

Spåkulan, vad skulle jag göra utan dig? så klok.....

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

PAPPA BERÄTTADE JUST ATT JAG SKA FÅ EN IPHONE AV HONOM!! oooohhh ni fattar inte hur glad jag är, äntligen säger jag bara :o hahah ska inte gå in på detaljer men ni som känner mig vet vilken mobil jag har.. woppp jag började gråta när han sa det fyfan lyckoruuus aaah så jävla gött !! ♥ tusen miljoner tack världens bästa papi, love you :*
/m

Godnatt

Klockan är inte ens 8 men jag är helt slut, gråter inombords för att det är skola imorgon men vad ska man göra? Aja Godnatt på er alla bitches!


dagens makeup!

mascara ffrån isadora + eyeliner och conceler. thats it! visst ser jag endå fräsch ut? ah jag känner mig otroligt snygg idag måste jag säga! less is more som man brukar säga....
här ser ni äver resultatet från min tandblekning, har bara ett ord att säga : nöjd. /e

beslutsångest :(

Tumblr_lxjr3rferb1qeoaceo1_400_large
eftersom jag fick ett presentkort på Nail design school av min lilllesyster sitter jag nu och försöker klura ut hur mina naglar ska se ut den närmsta tiden. svårt val mina vänner /m
animator gif

.

internet memes - Rage Comics: And Maybe We'll Come Back to Earth, Who Can Tell?

question times !!!!!!!!!!!!

fråga i vilket inlägg som helst vafan ok nice

dance bitch


More hilarious gifs here!!

Kräkbebis

Skulle ta lite söta bilder med Vincent igår(min systers son, jag är alltså moster:D) men på den ena bilden kräks han och på den andra ser han lite stel ut?


opps


image

all that glitter aint gold. jo de äre

idag ska jag plugga hela dagen så duktig och ansvarsfull jag är :) kvällen spenderas dock på ALLSTAR förfan. så jävla förträffligt!! jag välkomnar alltså denna söndag med öppna armar eftersom veckan bjuppar på 2 lediga dagar weho och ungefär 1732047340329 innebandymatcher ska vi spela också, kom o kolla!! våra måldanser är allt annat än lugna så förvänta er the best of the best. tjopp /m

jobb

det var bara för mig att bita i det sur äpplet och stiga upp för att jobba idag. Söndagsångest gånger tusen./ e
smack dat ass. lol

;)

Tumblr_lggi4fbhzw1qbst8jo1_500_large

zup

lite smådåligt på uppdateringsfronten idag va, vi ber om ursäkt gånger 10000000 :( men imorgon är vi tillbaka och kommer terra er som in i helevetes satan. var beredd bitches
Tumblr_ly88oz5q1i1qzeo5fo1_500_large

blö

det ser återigen ut som ett horhus i mitt rum så nu är det städ times igen.. :( varför stökar jag ner så mkt hela tiden?? efterlyser en städerska btw jag betalar bra som fan hör av dig tackarrrrRRR
ikväll är jag ensam, söker sällskap eller kanske en städare som kan sällskapa oxå vore fett . 

!

More hilarious gifs here!!

frågestunden?

Glöm inte frågestunden....

partey

det var väl inte överdrivet men endå inte för lite, en lagom kväll helt enkelt! fick träffa skönt hela kvällen vilket var helt underbart!:) och började kvällen med en go 3-rättermiddag som sved till i plånkan för pappa.
och fick även höra jessica sjunga live, jävlar vilken liten sångfågel pinglan är alltså, det lät sjukt bra med andra ord!
Your image is loading...

friday friday gotta get down on friday

finflätan idag hiihhi
nu åker jag strax till jennypenny för middag och sen ska vi ut och slåss. kommer bli skitkul tror jag :D
kramis kramis och fortsätt fråga !!!!!!!!!!!!!

10 tips på att vara en riktig bitch.

1. Skaffa blogg! - finns inget mer egoboostande och mer onödigt än detta! driv allmänheten till vansinne med egobilder + onödiga inlägg;) succsé!
2. Va aldrig den som säger hej först. Det ska inte va ditt ansvar som en riktig bitch.
3. Va aldrig otrevlig IRL inte ens till dina värsta fiender. visst finns det inget värre än de som ser ut att inte ha några som hälst problem med nått? ett glatt humör retar förvånandsvärt många.
4. Va så bitchig som möjligt på facebook däremot. kommentera allt du ser och va riktigt dryg.
5. Ha alltid MINST ett rosa föremål på dig, naglar,trosor,sockar, vad som hälst, alltid nått;)
6. En riktig bitch har humor!
7. En riktig bitch svär så det står härliga till, en svordom sätter klös på vilket tråkigt text som helst.
8. Läs alla andra värda bloggar för att hålla dig uppdaterad! viktigt viktigt, en okunnig bitch är bara pinsamt.
9. En bitch är äkligt intelligent, men spelar bara dum för att få omgivningen att känna sig smartare,fast det är tvärtom;)
10.ÖVERDRIV . jag ska väl inte behöva förklara detta? bara överdriv allt ,hur svårt kan det va?
Tumblr_m0q9481t861r05yuzo1_400_large_large

fina flickeflarn

gif animator
Gif animator

FRÅGESTUND

Eftersom det brakade till med ett besökrekord igår, så är det nu dags för FRÅGESTUND som vi nu lovat.
Ställ frågor, så många ni bara kan komma på! vad vill ni veta om oss?;) FRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGA NU!

BESÖKSREKOOOOOORD BITCHES

image
image'
image

shuullululu

oj vilket inspirerande inlägg här under eller hur !! något ännu mer förträffligt är ju att ebba på riktigt har varit blond och jag brunett. hihi fast ingen passade speciellt bra i det so we will keep it real
chillade på citysol woppa
sovsött bitches

EBBA? MATILDA? ELLER TVÄRT OM?

lekte lite... så här skulle vi se ut om vi bytta hårfärg och ögonfärg med varann, sjukt intressant se och njut.
haha var väl inte allt för noga men det är iaf på ett ungefär!;)

If you walked in my shoes, would you survive

imorgon är det fredag igen jävlar vad fort den här veckan har gått! tror det beror på att vi har haft massa inställda lektioner osv för att alla lärare är sjuka. synd :PPp:ppP hoppas ni blir frisk allihopen! not
men helg imorgon som sagt och jag har skitmysiga planer! börjar med mysmiddag hos jenny imorgon :D fan vad nice hörreni nu är det träningsdags för mig,satans taggad!!
Tumblr_lrlg07e5sq1qfkkv5o1_500_large
/m

snart fredag.

överlevde även denna dag , som är den jobbigaste på hela jävla veckan:) räddade mig själv genom att offra en tia i mitten för en kall cola inför den näst sista lektionen! muuuuuuuuums. Kollade även på hårshowen och måste säga att jag i imponerad,  både modellerna och håren va galet  snygga! Nu är jag överdriver hungrig men som tur är så steker pappa pannkakor ;) så det blir smaskens. har träning ikväll men efter det har jag iprincip fått helg, imorgon väntas endas två lektioner och slutar då 10.35! jag gillar våra fredagar om jag säger så;) hoppas helgen bjuder på härligheter för jag är fullt motaglig. puss hejdå. /e
haha även jag har varit 14 år och blond!;)

we love you bitches

gif animator
det är ju inte överflöd med bilder på oss här så här får ni meeeer hohoh visst blir man glad och varm i hjärtat bara av att se oss? :)

:(

hatar spanska fyfan jävla språk :(
/m

nu vet ni vad som får oss på fall...


ojojojojoj

Redan torsdag!? aah ser ut  som det, och till skillnad från igår är jag super glad idag!!! blev nån sne tändning igår,ops. Angående frågestunds-inlägget igår så höll det tammefan på att bli ett nytt besöksrekord redan då! men icket. 10 pers saknades:P vi har även fått "klago mål" på att vi uppdaterar alldeles för ofta, vi är mycket leedsen över det! och det ska självklart bli ändring på, vi ska dra ner på uppdateringen till en bra och stabil (normal) nivå!
/e
Pikachu!. I choose
Photo.
Potter-book.

SLUTA TJATA FÖR FAN

vid nästa besöksrekord (alltså inom snar framtid) kommer vi, ebburr och mattaH att finally att tillåta er fina bloggläsare att ställa alla frågor ni vill till oss, vi erbjuder 100 % ärliga svar och det är fritt fram att fråga vad som hälst!
så fråga,fråga,fråga,fråga!! vänta bara tills vi säger till!;)
d

hollaa

More hilarious gifs here!!
Tumblr_ltdcl7xcc71qcd16vo1_500_large
Tumblr_lmuregtkgd1qkdigpo1_500_large

Tack för försöket Matilda <3

Men nu när jag ÄNTLIGEN är hemma så har jag glömt nyckeln.ute låst.vilken underbar dag<3


hej snygging

en liten hälsning till dig ebba barrefjord, hoppas du känner dig gladare nu ♥♥♥♥♥♥



när mobilen är borta måste man leta

Tumblr_lnytszfgya1qa76mk_large

har inget kul att säga.

nä idag är jag så jävla off, ligger efter i allt som bara går i skolan just nu. lärarna starta lovet med tusen läxor som ska vara klar innan man fått dom,ååååååååååååååh det blir en rolig helg för mig, ska kramas med läxor jag det finns ingen chans i världen att jag kommer hinna.
nä men nog pratar om tråkigheter , va bara tvungen att uppdatera nånting idag, och kändes som att det va bäst att göra det innan matilda attackera mig. Ska gå och kasta stolar eller nått för att avreagera min ilska. jag är arg.pusshej

 

Tumblr_m0pukobipb1qfk87to1_500_large
image
image
imageimageimage
Animal_cat_kitten_kitty_hello_cute-0bcf49075257f0fcd96158009913b864_h_large

KID CUDI

Tumblr_lzoec9vibd1r7qsb5o1_500_large
396547_227602520652477_100002081917180_537254_934997483_n_large
måste bara byta spår från prinsess livet och berätta hur bäst denne man är !!! HERRE MIN GUD SÅ JÄVLA BRA MUSIK ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ får ont i magen, mitt liv är inte komplett innan jag har sett honom live haha åååhh så bra han är
/ m

mysis pysis

avslutade dagen på bästa sätt in the bath tub! nu ska jag äntligen få min skönhetssömn sååå bye bitches!
/m

you're my sexbomb

More hilarious gifs here!!

helvette nått landa på mina axlar...

kan du inte bara komma fram och säga hej som alla andra normala människor? /e

årets första glassjävel

åt just en sandwich på stan med marre, årets första fyfan vad gott! :) jag har fult plåster men det är insidan som räknas för jag har ett glitternagellack på mig idag :D
Tumblr_lv331ae3y21r02kr4o1_500_large
tänkte ta en fet powernap nu för att sedan vakna upp som en prinsessa och titta på en film eller kolla serier MEN NEHE jag ska tydligen göra mat sa pappsen nu. jag hatar att laga mat jag kan inte och det suger. spagetti och köttfärssås tilloch med, get real!!! bered er på svält ikväll, familjen
/m

hihi

Tumblr_locf7tffum1qbi4o2_large

bjuder på lite fler góa bilder från helgen!


gif animation maker
Jag startar tisdagen med rejält slit och mycke svett på usm:s rullband innan skolan eftersom vi inte börjar förän klockan 12, det gör mig mycket ledig till kvällen så jag bara kan ta det jävligt lugnt och bara må. Hämtar också lite kraft genom att kolla igenom alla de sjukt många bilder som togs från helgen, det var härlig stämning och glada miner båda kvällarna vilket gör mig på bra humör när jag blickar tillbaks! Nu plingar micron så måste skynda mig att rädda det stackars brödet som jag förmodligen brändt sönder redan. pusshej ha en bra tisdag allihopa! <3 /ebbaiyj

only for you mutteplutte

min käre vän muttias har flytt landet för att förverkliga sina storslagna framtids drömmar. och inte nog med det, han har skaffat en blogg! så vill ni följa med på en resa ni aldrig har skådat förut med världens bästa manboy och det är klart ni vill, LÄS HANS BLOGG MATHIASIBRYSSEL ! hoppas du får det kul och köper en present till mig!
http://mathiasibryssel.wordpress.com/
http://mathiasibryssel.wordpress.com/
http://mathiasibryssel.wordpress.com/
http://mathiasibryssel.wordpress.com/
/m

hej alla barn


jag har nyss tagit spruta och det gjorde ont,hatar sprutor!! och fuck alla som wainat om hur satans ont det skulle göra,där kom jag in o skakade som att anus av räddhet men skit i de för snart är det matchdags :D tagga!
More hilarious gifs here!!
/m

glad:) ?

Fu-gif_large
nej.

<3

At some fancy restaurant...

taggad på match

Tumblr_lz7td4qm6y1qgrteh_large

match ikväll, taggad till tusen! kom och kika så kankse det kan bli ett nytt publikrekord ikväll (8 st)

keep calm and die bitch


Tumblr_lpmzyj4ojj1qcmb5lo1_500_large
Tumblr_lino5em09g1qbkjs7o1_500_large
blir kanske less på en viss perzon. fanskapsbrud

BITCH

Tumblr_ljk3iiezml1qer5dvo1_500_large
Jag kommer skriva in dig i den här ikväll! jävla bitch.

hoho


they see me rollin


Tumblr_m0qz2nuhdd1qltar7o1_400_large
de va kul att ta sig till skolan idag:) / e

glitter

Tumblr_lpzks177gd1qfmdido1_500_large
mitt nya badkar :D :D
Tumblr_lfwmoncwdo1qe74c4o1_500_large
Tumblr_lqmwt8409r1qaryr9o1_500_large
söt liten bitch :)

DU O JAG UNDER TÄCKET BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tumblr_lvj4favvdy1r36daho1_500_large

imorse när larmet ringde
image

redo


ny vecka,nya möjligheter! skål.

godnatt kära bloggläsare ♥


go jävla frukost på ballen i solskenet imorse plus 1 eller 8 kg ostkrokar.
fett bra slut på lovet, kanske inte perfekt men jag har haft roligt som satan med frugan och en massa andra sköningar :D jag tackar för sällskapet och säger godnatt! se ya @ school imörn
/m
image
tagga :P

godnatt sötnosar

efter lite egobilder från igår så tackar jag för mig denna helg, hoppas ni har haft lika kul som jag! Jag har helt klart alla sköna människor jag träffat  och umgåtts med att tacka! puss!
Shaq is Spaced GIF - Shaq is Spaced

skola imorn jao

More hilarious gifs here!!
image
image

Kände mig iakttagen

och det var jag, hundjävel. / e

dagens mode

Tumblr_lxyx9fley01r6yjy7o1_500_large

birthday boy

ååh vad är inte mysigare än att vakna upp en söndags morgon med matilda sovande på golvet och solen skiner in i rummet och en skål med lagomt sega ostkrokar står och väntar på nattduksbordet? svår slaget enligt mig.
Tack för kvällen igår ,Ludde du är bäst! tråkigt att det finns lite respekt i vissa människor, men de va kul så synd att det slutade som det gjorde. Hoppas presenten fick dig på lite bättre humör iaf, och att rimmet värmde dig i hjärtat :)

puss på rumpan

webcam to gif


let the stars decide where we belong

cam to gif
Cam to gif

tagga

Tumblr_lvwtwxo88p1r4rexto1_400_large
Tumblr_lyw3qlgxu71qgtn4b_large
451990473_large
ikväll åker vi ut i skogen och firar morin som har blivit man :D hoppas alla får en fet fredagkväll eller lördag eller vafan det är. HEJ DÅ!!!!!!!!!!

Did we take it too far, take it too far Did we chase the rabbit into wonderland


hejhej


jag o frugan imorse

Tumblr_m0fp9wwkr01r3si7eo1_400_large

:)

gif maker


¤

 

 

Träna lite :) / e


dagens frukost


/m

städ dags bitches

Det ser ut som ett horhus på mitt rum åh vill inte leva när det är såhär stökigt. Städ kläderna är på och nu ska det bli fint 
/m

FREDAG!!!!!!!!


Tumblr_lq3zacp2yu1qj3noqo1_500_large
jag och ebba ikväll

*

gif makergif animator
Gif maker
Gif animator

Tänk fräscht

Tidigaste morgonen på hela lovet, vaknade nio för att besöka sjukgymnasten och jag lämnar han med goda nyheter! Äntligen, fattas bara lite rehab träning nu sen är jag nästan hel, drickat för helgen är inhandlat och nu ska jag käka med pappa på donken! Mår bara bra!


flyga

Wingsuit Base Jumping
jag idag på väg till ica för att köpa ett paket mjölk.godnatt
/e

kämpa då

Tumblr_lt4lzzsk2d1r3gup8o1_r1_400_large
Har precis varit och tränat, vilket känns helt underbart! Jag ska nu bara hoppa in i duschen sedan unna mig lite frysta jordgubbar, jäkligt gott är det tro det eller ej.

wopwop

Tumblr_lrlg07e5sq1qfkkv5o1_500_large
Tumblr_lsw7o14ymf1r4xpfdo1_500_large
Tumblr_le85k4h0qp1qffx5so1_500_large
Tumblr_lyh60funv21r4atdgo1_500_large
Tumblr_lmuregtkgd1qkdigpo1_500_large
jersey times!! jag har varit as smart och duktig och sparat mig sen förra fredagen så nu kommer nästa avsnitt redan imorgon!!! YEY :D
/m

:)

bitches i sina bästa dagar

tagga fredag

Tumblr_lzg4wfzoyg1rpp3wmo1_500_large
Tumblr_ly5v7n84ib1qb9pa3o1_500_large
Party_hard_funny_lol_pictures-s555x412-43791_large

GIRLPOWER

Tumblr_m01af9ud291r4t2zqo1_500_large

GOdMorgon

Jag vaknade för cirka tjugofem plus fem minuter sedan. Just nu är volymen på max i mina hörlurar och jag dansar boksavligen runt i bara underkläder ;););) det bästa som finns då man är ensamhemma helt klart. Sjunger gör jag också och vet inte rikigt om jag inbillar mig men det låter som att grannarna bankar i väggen....
Idag ska jag bara ta det lugnt i väntan på träning ikväll! måste ladda inför en rikigt bra helg, speciellt då vi igår på träningen fick veta att matchen vi skulle spela på söndag är inställt! - YES ! det  blev ett lyckovarv runt planen då jag fick veta det. Helgen blir alltså galet bra. Ett bra slut på ett bra lov. Känns underbart.
Jag är självklart inte den enda som saknar sommaren,den är mer än välkommen,lika så nattmat på donken.
/e

jahap


ikväll har jag tränat och nu äter jag litegrann. det ser ut som fan på bilden men det är förjävla gott ska ni veta. det är mango hallon melon blåbär yoghurt och kaneeel och lite havregryn. det är kanske det godaste man kan äta i am serious
/m

innejävlabandyträning

Snart är det dags för innebandy träning nummer 3 av 4 denna vecka! Jag är faktiskt rält taggad inför ikväll,därför det var så skadligt kul sisst av okänd anledning. Nu ska jag bara byta om till svettvänliga kläder sedan halka iväg mot Vildmanna hallen! ha en skön kväll allihopa!

/ e

fika <3

Tog en mysig fika med supersöta mami idag på NK (eftersom matilda vägra bjuda på sina bullar) ! jävlit gott ska ni veta.fick armbåga oss fram för att få sitta någonstanns med det vare värt.
/E

kattsatan

make gif
ville mysa med min kissemiss men hon ville inte de :(
också har jag bakat bullar och tänkt skriva cv fast jag gjorde inte det. så jävla produktiv dag endå!!!
/m

mys times

oj här ligger vi o myser! :) min säng är så skön jag vill bara aldrig gå upp från den !! Helt klart den sak jag först skulle rädda ifall det började brinna. nu ska jag baka bullar hejs
/ m

ebba här.

Efter många veckors fixande och donande, många om och men , så  har vi tagit tjuren vid hornen och nu är bloggen klar , det fattas bara att vi ska skriva nånting, så de är det jag gör ett försök på just nu. Jag är väldig oruttinerad som bloggare och det här inlägget blir nog väldigt onödigt, bloggdrottningen her self ligger nog och sover just nu eller väntar på att jag ska skicka massor med roliga bilder ;) Jag fick mig 10 timmars fin och härlig sömn,men det känns som jag sprungit ett marathon med mina ben, jag har träningverk, det är väldigt konstigt när jag inte ens tränade igår. Nog pratat om ingeting, här bjuder jag på några riktigt gammla goa bilder.
2008:



2009:





2010:





2011:

'



2012:





hej:P


RSS 2.0