Hej sötnosar!

Ja, nu väntar sängen det ser jag fram emot, jag ser även fram emot att ta emot fler frågor från er nu när vi fixat de där till vänster som ni ser!
Bjuder på en smygbild en viss mrX tagit på mig när jag sov, ser endå rätt fridfull ut måste jag säga....
Aja sovgott( och självklart får ni en egobild också! )


A little treat because you're sweet

Fick massage idag! Först vanlig över hela kroppen och sedan hot stone-massage på ryggen och benen. Sjukt jävla skönt och behövligt kan jag säga er!!:) tack mami!
/m


helvette vi är ju komiker

2 år sedan
.
.

fråga då

nu har vi en liten fråge sak till vänster där ni kan fråga frågor ifall ni vill :*:*

:D

nu är det fan inte länge kvar till lovet! vi är otroligt avis på alla treor som går ut skolan på riktigt men just nu spelar det ingen roll hur lång tid som är kvar för oss bara vi får sommarlovet!! så overkligt efterlängtat, vill bara skratta när jag tänker på det :D :D :D



ingen riktig kvinna

den där doldA talangen vi hade som kockar gäller tyvär bara ebba.. jag hatar att laga mat :@ varför låtsas ni på TV att laga mat är roligt?? SLUTA LJUGA FÖR DET ÄR INTE DE !!!!!!!!!!!!!!!!



livsglädjen var är du?

i helgen väntas det bli nå jävlusklt mycke med kul. partybitchen i mig har fått ta riält med stryk av allt plugg senaste månaden,men nu jävlar! måste få livsglädjen tillbaka;) /ebba

jipiii

far o tränar lite
/m

celdefpwj

ojoj, det finns 1 ord som kan beskriva mina sista dagar: läxjävlahelveten. men hör och häpna till och med JAG börjar närma mig slutet nu!!! :D :D
image
/m

hahah

Pants on fire idiotHarry Potter on ExtrasRandom Funny Pic

Myser

Åh äntligen klar med allt helvetes skolarbete för i veckan iaf.... De rosa angeltofflorna värmer mina frusna fötter och träningvärken kramar om varenda liten muskel! <3 nu ska jag krypa ner i sängen och bara myyyysa/Ebba


YEEEEEEEES :D

Idag har jag fått reda på himla bra o roliga nyheter. Kan ju säga att det MINST SAGT peppade mig till att ge livet en extra chans efter mina jävla pluggstunder (hata skola !!!!!!!!!!!!!!!!! :@) och inte nog med det så är det tydligen 16 dagar kvar till sommarlovet :O asså va jag som trodde det va en månad ungefär. blondinen spekulerar = aldrig bra.. snart ska jag ut och springa bort mitt spring i benen annars kommer jag aaaaldrig kunna somna ikväll :D KRAM O PUSS BITCHES

Oh va taggad och ful

Längtar!


barbie bitch


alldeles för längesen jag sov med barbie,nu är vi back on track ♥

wohooo

ja ni hörde,hunk-times deluxe nu, hatar inte sommar asså <3<3<3 och eftersom vi båda dräääääper oss med plugg och skolsaker just nu säger vi bara: BRB = BE READY BITCHES TILL NÄSTA HELG !!!!!!!!!!

hihii

eftersom jag och min bitch är besta venner köpte jag såklart likadana skal till oss !!! :D:D:D fast olika färger dårå,men diamanter på båda för att visa hur dyrbar våran vänskap är <3<3<3<3

sommertimes och hunktimes

vad händer med umeå? det känns nästan som den hemska staden förvandlats. jag och matilda kunde konstatera att umeå börjar leverera hunkar, satan vars har ni hållit hus? om solen gör en glad så gör det här en gladare. vi bitchar ger tummen upp för härliga  hunkar om bara helt plötsligt kommer fram i takt med sommaren. en stor HISS, vi ser fram emot att få sätta tändera i dem under de ljumma sommarnätterna;) haha ah nu spårar det, jag slutar nog skriva nu, tror jag fått fram vad det va jag ville säga. 

Ut i fin vädre

Nu ska jag iväg
Och möta upp min bitch på ängarna, ses där gott folk;)

 

 

 


bitchigt värre

hade nyss en  djup diskussion med min kloka gammla gråhåriga far. för att summera denna givande diskussion så vill jag bara säga, sluta ljug. så fantastiskt bra sanningen är. inget tjaffs inget krångel. kan göra satans jälva ont, typ som att bränna sig på en tändsticka men nog är det sanningen endå., inga konstigheter. Man kan endå inte bli älskad av alla. tips från bitchen! ta hand om er pussshejjjj
mat <3 /eeeebba

hoho


when someone starts their sentence with “that awkward moment”




hej hopppppp

hahaha ååååh varför är inte jag på yran för???? som alla andra lyckliga människor med ett vättigt liv är, hade varit kul med andra ord. nej istället sitter jag fånge i mitt klädkaos i mitt lilla rum, och blir sakta strypt av tusentals inlämningar och redovisningar. kanske är jag lite för ambitiös, men sen när blev det en dålig egenskap ? ikväll kankse, blir nya tag imorgon då jag ska förlora min converse oskuld. nej de va inte rikigt sant men har inte köpt några sedan jag gick i sexan, de va då ett par gröna med gröna blommor på, snygga, nä inte jätte. Efter att jag blivit ett par converse skor rikare ska jag träna, ja det tar aldrig slut på träning. Efter det blir det förhoppningsvis en trevlig dag utan plugg, yra, sommarkänslor så jag nästan exploderar och grubberevy-premiär! saknar tidigare år då jag var en del av sminkgruppen;) (förvånad?) det va riktigt kul faktiskt, och förra året hade jag min favorit bitch vid min sida.  Nu ska jag sätta mig på balkong nr2 för att få lite kvällsol! hoppas jag överlever tills imorgon, den där nässelsoppan gör mig smått orolig.
lite fula bilder från grubberevyn förra året!:)

nässelsoppa

mamma förgifta nyss hema familjen med nässelsoppa. rekomenderas ej,smakar skit och nu bränns det överallt, till och med på vaderna./e

Hahah jaha

Har råkat sätta mig på mina favorit briller oxå ÅÅÅÅHHH KAN NÅT GÅ BRA ELLER?????:(.(.(:(/(


Opps

Tappade just ner en ljus grej =tusen bitar. Men är för trött för att bry mig opps fuck aina


hej fredag

Tumblr_m4k163y1gv1rt08x8o1_500_large
blir något sånnt här ikväll + skriva på min samhällsredovisning... den blir nog jätte bra och fantsifull efter några shots.../e
Tumblr_lzx746ebsw1qfg2tao1_250_large

Fredag imorn jaaaa

Less och trött och sur. Nu är det body lotion times sen ska jag sova,godnatt
/m


haha


fina_hjärtan_fjortisjävel_horses123_unicorn

vi funderar på att börja videoblogga,är det något som skulle uppskattas? svara gärna :* <3 ;pPp

åååååh vad skönt att spanska kursprovet är gjort !!!!!!!!!!!!


jaha

nu sitter jag och "pluggar" "jättehårt" så himla "roligt" nej
men dricker allafall kaffe och äter mango (fryst för man orkar inte skära fresh mango och ingen va hemma.) och lyssnar på justin bieber. de bästa sakerna i livet förutom BBB = boys bränna och booze ;) HAHAHA omg hejdå

he entrenado, ahora voy a estudiar español, weho bitchatãs fiesta toda la noche

nu blir det spanska plugg för tredje dagen i rad, har kursprov imorgon och jag är allt annat än taggad. 
va nyss på spinning! fyfan va ja älskar det, och eftesom det är det enda jag kan göra nu när mina hälsenor tycker det är jätte kul att inflammera sig så är det den enda träning + styrketräning som jag kan utföra, känns drygt men finns inte så mycke att göra åt saken. jaja. ska kolla lite på mitt glittriga skal så jag blir lite glad igen innan jag biter tag i allt plugg. /ebbyt

Rosa

Det va ett rosa-glittrigt helt fantastiskt fint iPhone skal som jag fick!!! Tack:*
Fastna inte riktigt på bild, men det gör inget! Fint i verkligheten;)

allt borde glittra mer, man blir så mycket gladare då


,


hej hej bitches


oh yes

köpte alla

Tack min bitch<3

Fick kanske världens finaste present av min bitch, direkt importerar från Italien! Bild får ni senare!:D


åå

image
asså ääääärligt, orka skola :(:(:(:(:(:(:(:(:(

Nehe

Ville mysa med kissemissen min men han ville inte de


åååh

nu blev jag overkligt sugen på att se THE LUCKY ONE !!!!! har nå sett den ? är den bra? hur snygg är zac efron??? ska se den snarast :D:D

wopwop

image

omg


okeeeej skärpning!!! nu är det hårdpluggning så jag kan belöna mig med träning efter. har saknat usm <3<3<3<3<3 rump träning på g
/m

keps times

köpte ju en asfin italia kepa! det råkade dock bli spegelvänt :(

lite italien

nu får de räcka pallar inte lägga upp biolder på husen osv (som va as fina btw <3<3)

jarrå!!

som ni såg är jag tillbaka på svennemark! har haft asbra dagar i Rom och saknar det som faaaaaaan eftersom det var så varmt och mysigt där till skillnad från skit-Umeå. menmen jag har endå saknat mina bitches så det var kul att träffa alla igen ♥ jag ska välja ut lite roliga bilder som kommer upp under de kommande dagarna men först ska jag lägga mig på golvet och gråta för matte nationella gick ju åt satan!!!! :(
hej då puss från matillda

Jag är tillbakaaaa


-.,

Tumblr_m4coxaskcn1qhrzbio1_500_large

detta fält måste fyllas i

åh jag är så jävla bra, är äntligen klar med min historia inlämning! haha fan va jag levererade alltså, riktigt bra berättelse men jävla massa klös!;) haha nu ska jag unna mig jordgubbar och läsa Carolina Gynnings bok: Laura - flickan från havet! jag brukar i vanliga fall aldrig läsa, men nu pratar vi ju ändå om gynning så det ska bli spännande.  hejdå babes.
-bild från i sommras-

/ebbaaaaaaaa

098089ui

image
slut

Följ mig på instagram!;)

Heter : ebbabarrefjord
Bara att börja följa!:)

 


Hej bitchar

Drar mig ner mot stan med Isabelle för att kolla vad som händer där:) blir tidig hemgång, är inte ett jätte stort fan av kulturnatta direkt, inte matilda heller hon flyr till och med landet varje gång det är dags...


.........................

Tumblr_m3z85hhktj1qa04o8o1_500_large
Tumblr_m392ejf1vx1rs17hoo1_500_large
Tumblr_m3shnf4vrq1rs17hoo1_500_large
Tumblr_m405iqe6851r0fwyv_large

lördag

känns tomt utan matilda vid min sida här på bitchbloggen. Det blir ont om uppdateringar mina vänner fram tills att hon kommer hem,... :(
Gårdagen var trevlig, inte så fartfylld men det behövs inte alla gånger! umgicks med trevligt  å roligt folk,vilket är det som är viktigast! slänger in lite av de få bilder jag lyckades ta, pusshej bitches.
det är verkligen inte godkänt att komma med tre bilder men det är vad jag har att erbjuda.

yeah



Hallå

Idag är det regn, Men varför sitta och deppa för regnet då solen finns 10 min bort?;) lång helg nu och det känns ju underbart! Men eftersom min favorit barbiebitchbabe farit till Italien utan mig så vet jag verkligen inte vad denna helg har att erbjuda! Hoppas på massa galenskaper, den som lever får se!;)


På arlandis

Hej mina bitches! Nu är jag i Sthlm och ligger i en as gosig säng. Har nyssfått massage också och manikyr!:) imorgon ska jag vakne tidigt och mata på taxfree taggaasssssaaaaaa puss🎀 jag kan inte lägga upp bilder provar imorn! Annars kommer jag uppa som fan på insta!:D holmgrenmatilda. Heter jag där


pappa


dagens frulle

jävligt gottttt

...,.,.

Vill bara hälsa Godnatt! Sovsött och dröm söta drömmar ,som min mamma alltid brukar säga! Puss:*


hejhopp

ny-hem-kommen från innebandy träning, kul kul.
invigde mina nya innebandyskor!:) blev sjut snabb i dem :) / ebba

sexy the way you move that body

ber om ursäkt för väldigt lite inlägg !! håller på med att packa (standard att vänta tills sista sista) så ni får hålla ut ett litet tag till och gråta er till sömns inatt också.. så himla ledsen för erAN skull men jag kan tyvör inte göra nåt åt saken. a bitch gotta do what a bitch gotta do! ;) hejdå
m

italian boysssssszzzzzzZZZ

åker ju till italy i övermorgon och förväntar mig komma hem med nåt sånt hära:
/matilda

mat

hungrig som ett as

hej sol

bloggen har strulat för mig idag, har inte riktigt viljat fungerat med andra ord. Ja vad kan man säga? äääälskar solen , har bosatt mig på våra balkonger idag, hela morgonen och nu när jag kom hem från skolan, hade också bara två lektioner så ! UNDERBART vilka härliga sommarkänslor man får, utan tvekan! hoppas man fick lite färg nu också;)
<-- siktar på nått sådant resultat i sommar!:)
världens bästa uppfinning. /eb

te

hej mina små bitches, jag borde läsa på och bli allmänbildad om franska revolutionen men istället posar jag väldigt ambisiöst och inlevesefullt med en te-kopp framför webcameran. Har inte gjort något mer så hejdå.  har inte ens tränat idag. eller tog en promenad men de är inget att hänga i julgranen direkt.




puss


Jävla fan

Jag har cyklat från draggen till badhuset till ersbodA och hit, men nu är jag framme och redo för hår fix :)


.

Tumblr_l1gnqq5sn41qa6d1ao1_500_large

så jävla nice!!

måndag, regn, storm, minusgrader, lång dag WEHO :D
image

princess

300076_231864500192454_140686709310234_699160_4271788_n_large

?

fick en kommentar att jag påminner om kissie............................ tack.. eller?:S

3dagar

Känns helt ok att lämna Umeå för de här ;)


godnattis

nu är det aldeles för sent för mig. brukar egentligen somna 10 !!!!!! men jag är så pirrig inför italien om 3 dagar så jag vet fan inte vad jag ska ta mig till !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åh ::DD:D:D:D:DD:D:D:DD:D:D:d nä nu ska jag sova så jag är redo för morgondagens projekt ;) kram kram

matilda efterlyser

Tumblr_lxrhz6r75u1r0tmhfo1_500_large
Tumblr_lxrfvc53xn1qiba3go1_500_large
ett killgäng med röda badbyxor, känns det bekant? hör av er i så fall för jag vill bada med er i sommar !!

En bild till!;)


Face Sthlm lipgloss#59

Fick världens finaste läppglans av mamma dag! Knallrosa och lite lätt glittrigt dör så snyggt!!!/Ebba


näääämen

imorgon är det förändringsdags igen! dock inte lika stor denna gång men det kommer definitivt att synas !! mer tänker jag inte säga;)
Tumblr_m3sdn62vjs1rn4jhdo1_500_large
/M

kalle

Karl_large

efwpbvjdsl

nyss vart på mitt livs första spinning pass !! grattis till mig :D
153wh8o_large
547870_294468367308485_100002359710204_680572_1750925609_n_large
Tumblr_m3o2y6solp1qfep67o1_500_large
/m

biaaaatch


jobb it

har fan krattat en gräsmatta nyss!! satan vad hemskt det var, tänk om mina naglar hade gått sönder lixom :( men det gjorde dom inte ! och jag hade ju allafall på mig rosa jacka,rosa skor och såklart ett glittrigt diadem ♥
tur jag fick betalt allafall :P:PP:p

ojsan

nu ska jag iväg på hård jävla arbetsmarknad!! brb

wiho

igår gjorde vi en middag som blev så JÄVLA GOD !!!! mackan ser ganska trött ut men inte då! för inuti gömmer sig det godaste man kan tänka sig. till det: mango, hallon, melon, vindruvor, bubblis drickis och 2 snygga bitches. 5/5 helt enkelt !

upp och iväg

dags för jobb medan hela familjen firar min syster med tårta och gósaker, känner mig inte alls utstött! /e

bitch tips

128000814379312270_vd4dhvra_f_large

shopping dags!

nu rullar jag och frugan iväg till ica, tjo bre

chillar_tungt


-

Happy dance
Tumblr_m3qfm49bq11r6blk5o1_500_large
Pole dancing fail

.

I believe her

fredag kvälleN

igår efter en sushi middag fick jag skjuts i våran limo till marija jenny och moa,vi bakade och hade jättekul och mys! ♥ avslutade med lite ögongodis (channing tatum i step up<3<33<3<3)
några blandade bilder från limon
Dc51d187f55133ffd63fa3555b0ad28f_large


ebba på skolavslutningen i nian :)


Redo!

Igår växlade vi pengar och i dag ska jag fixa med packningen . Italien om 5 dagar!!! Så jävla redo


Hjälp!!!!!

Asså vet någon vem det här är?!!???!!???


vad i satan

asså varför är jag vaken nu för ? hemskt

hahhaahah

enligt mig stämmer det HÄR ganska bra.
kul kul

€/&:!:&

Det här ska jag göra idag, någon som kan lista ut vad det är? / eb

 


Godnatt bitches

Min kväll har inte varit speciellt exotiskt, åt mat, så mycket mat att jag mådde illa, kollat hockey och blev förfan riktigt förbannad, tror inte jag är ensam !!! jaja, börjar väl som smått återhämta mig från mörbultnings-massagen, eller så har jag tappat känseln, vet inte riktigt... Imorgon ska det tränas!;);););) puss bitches!


Massage?

Fyfan, massage behöver inte alltid vara skönt, det gjorde så satans ont! Låg och skakade och ville bara gråta haha aldrig igen!:( /ebba


1?!??!?!


fredag är ätar dagen

Tumblr_m3bg1wawna1qkw4m0o1_500_large

gissa vad jag åt till frukost


wehooooo

Det är fredag bitches, så jääääääääääääävla skönt!

såhär taggad är jag,

bröllop times

omg kolla vad fin! min bröllops klänning har fått en konkurent, shit måste gifta mig 2 gånger..
världens finaste <3<3

lol



.


tränaaaaaaa

omgg jag är så inne i en träningsperod nu så det liknar ingeting! har verkligen kört stenhårt från vecka 16, är 19 nu så 3 veckor! och dett ska fortsätta fram till skolavslutningen!  jag tror jag blivit en ny människa, går runt osminkad på skolan och så, ett chockerande beteende verkligen. Ikväll är det spinning som står på schemat! man vill ju inte se ut såhär på stranden i sommar:
Fat man dancing
Fat chick bull ride fail
puss på er mina favvo bitches!!! /ebba

New nails


bitches


cp torsdag

kortis torsdag idag! fast endå är jag inte speciellt glad.......... blööö
idag blir det alltså massor med fina bilder här för att höja humöret på denna regniga bajsdag!

ÅH SOMMAR !!!!!!!! KOMSI


Satan

Jävla klor-satan på badhus-satan som ska bleka hår-satan så det Tammefan blir blondt! Nog är det fint med blondt hår det ger ju Matilda ett gott exempel på!;) men det skulle ju bli kaos på mig... Och ja jävla badhussatansklorhelvette gav min hårfärg en ordentlig omgång igår....:( blir så ledsen.... Och med de orden inviger jag denna torsdag:) och ska även på badhuset idag också. Glad torsdag bitches//Ebba


jag har inte...

... kunnat blogga något idag för jag har varit ute i skogen och jagat björn...
... haha nä inte riktigt.
Jag och Rebecca var påväg till polishuset för att intervjua en polis  om prostitution och trafficking, när vi svänger runt hörnet är detta vad vi ser!!! en djupfryst BJÖRN. /ebbaaaaa

like my family <3

More hilarious gifs here!!

!

526498_353398198030145_231103113592988_950058_1432293155_n_large
skemta ba alla älskar mig redan lol

fruktansvärt


allas favorit

Tumblr_m0n3jq9ao31r3ty02o1_500_large
Tumblr_m0syavf60q1r3ty02o1_500_large
Tumblr_m0an759cda1r3ty02o1_500_large
britney spears!

bitch city bitches


nagelpix,egopix och dogwalking...

... är det enda jag hunnit göra sedan jag kom hem från skolan, allt förutom plugg dvs, när ska man lära sig?

rosa

Tumblr_m2qgeuu1qs1qzk2upo1_500_large
408794_339471469427161_240003872707255_1049587_141500908_n_large
Tumblr_m2q04msv9s1rp9nxno1_500_large
356927a97a786c5e06e830baf221eb5b0db23de3_large
i bilen igår, bil outfit :D

Hej

Var 100% död i skolan idag,fruktansvärt!!!!!


Nyttiga chips?

Mamma kom hem med dem här! Det ska vara nå slags mini riskakor(chips) faktiskt goda tycker jag! Och 60% mindre fett än vanliga chips!;) ett litet bättre alternativ iaf;)


,,,,











idag är en bra dag :)

B*TCH I'M FAB!

Älska tisdagar!

Fyfan vilken härlig dag!:D åt frukost i solen på balkongen och börjar inte förrän 13.15! Så satans skönt.verkligen.
Jaa idag blir det väl å träna, som vanligt! Sola och sedan plugga...
Ah det här va ett onödigt inlägg men måste ju underhålla er på nått
sätt!;) puss bitches

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3320269/images/2012/pic_201717499.jpg" class="image">


blä

åh,har varit på badhuset med klassen idag- BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !!! bitches ska inte behöva vistas på såna ofräscha, smutsiga, kalla och fula ställen. äckeltimes!
More hilarious gifs here!!

massage- ja tack

alltså helvette sådan huvudävrk, har förföljt mig i 4 veckor nu, inget skämt. sjukt jobbigt:(:(:(
skulle behöva en akut non- happy endning massage!  finns det en vänlig själ det ute??;);)
Tumblr_lpa08zj3qa1qe8xq0o2_400_large6835165520_569101f2b3_o_large
Tumblr_m1fo12afoh1rr16spo1_500_large
/ ebba 

hih

tänkte mig själv i en grön tröja, hemskt tanke, rosa <3
Tumblr_m0am8va3mn1r3ty02o1_500_large

saaaaaaaaaaaant

Tumblr_m395o9cmlk1qledpko1_500_large

svar på en fråga

Vi bitches ska inte på festival i sommar. Jag (matilda) är lite småsugen men tror inte det blir något eftersom jag ska på andra resor!! och sen kan jag inte sova i tält. Skulle hellre slänga alla mina rosa kläder än att sova i  tält. FY FASIKEN! :)
online gif creator
way out west i somras med mois!! bääääääääst ♥

online gif creator

.


japp.

581091_378228682219671_189421444433730_1066796_150814864_n_large

NEMEN SE DÄR

nu äre 100 % dags att ta tag i mitt hår!!! woho kollade lite bilder från nåt år sedan när jag var mörk! kan ni tänka er favorit blondie bitch babe som brunett??? online gif creator
borde jag bli brunett igen?? svara :*<3<3 ^^ xP
nä det finns 1 fett svar på det och de är NEJ ! minns att jag färgade tillbaka efter en vecka..
online gif creator

yeah måndag, måndag yeah

420516_363251527031734_100000406691107_1166715_799849783_n_large

så rätt matilda

måste bara på-peka och lyfta fram frågan... hur kommer det sig att vi två fräscha bitches fortfarande är singlar? fria små fåglar är vi, men killar kom igen bättre kan ni;)
539889_382330708476135_189421444433730_1075524_1624189465_n_large
se och lär boys, prinsarna i disneyfilmerna kan sin grej! gör om gör rätt.
/bitches

dååå kööööööööör vi

+ löpning tisdag fredag! fyfan va niiiiiiiice (Y) / ebba
Tumblr_m3ma1of4md1qmowaco1_500_large

,,,

Här ligger jag i sängen helt nybadad och nyinsmörjd med kokos/vanilj body lotion och har det mysigt. Kolla min te-grej är till och med ett hjärta! Va romantiskt :) jag är så JÄVLA CHARMIG men endå har jag ingen pojkvän!!!!!!!!!!!!! :@ hur är det möjligt .bitches


söndags ångest deluxe

är skitledsen att det är måndag imorgon. allas hat-dag !!!! plus ska vi bada med skolan VA KUL !!! nej för jag hatar badhus !! usch det ÄR JJÄÄTTE ÄCKLIGT :S
men men bara 10 dagar kvar till Italien ♥ jag är sååå redo!

fick en riktig WTF- upplevelse

ja läs rubriken, fortfarande sjukt förvirrad. hhahahaha /e
fyfan sjuka jävel

Juste!!

Köpte ett till par skor idag. Mina gamla foppa toffler är trasiga och eftersom jag älskar dom skorna så mkt var jag ju tvungen att köpa nya 


ja

precis som min bitch ska jag också mysa sönder ikväll! bubbelbad med mitt kokos skum, jordgubbe ansikts mask och sedan mys med cosmopolitan, nagelfix, doftljus och mina nya rosa mjukis shorts ! ♥ men först spagetti carbonara och lite bilkörning!! woho

Shopping söndag!!!!

Idag har jag (mamma) shoppat massa saker till mig så jävla glad !!:D kan säga att två saker var body lotion och badskum med kokos smak ! Älskar kokos mer än allt,så jävla god lukt!
Sen är tröjan till vänster rosa egentligen,giillar inte rött


Mys-söndag!

Jag har verkligen tagit mig en "rehab-helg" bara tagit hand om mig själv! Och det ska jag fortsätta göra även idag! Har som sagt redan solat, va och handla med mamma och fick med mig en och annan gó-sak!;) ska snart ner på gymmet och träna ,sedan hem och duscha med min nya duschkräm, läsa tidningen jag köpte , mysa med ansiktsktmask och måla naglarna! En riktigt bitch-söndag! ;)


åh

säger såhär: städ times :(

Sola

Sola nyss, så är väl snäppet brunare nu! Fräääscht! Plus hade någon lagt dit en rosa kudde till mig! Vilken omtänksam själ!


mongo...


Jahapp...

Förstod att jag skulle göra ngt stört för jag är så uttråkad, och mycket väl va det så! Brände ett knäckebröd i brödrosten! Nu luktar det bränt i hela lägenheten!


Bitch rules

En bitch behöver avslappning och lyx dagarna i ända och här checkar jag av lördagens ens mysmoment,bad-times!!!!!!


smälter

Source: http://www.gifbin.com/ More hilarious gifs here!!
så snygg dööööööööööööör !!! ta mig

åh sommar kom nu då!!

åh här fick jag en bild från när jag och moa var i gbg på WAY OUT WEEEEEEEEST I SOMRAS DET VAR SÅ JÄVLA NICE !!!!!!!!!! herregud jag får pirr i magen for real när jag tänker på det!!! och kolla va fina vi var här, jag var helt brun o hade vitt hår och här träffade vi några jättesnälla bitches innan vi gick in :D:D:D:D :):):):* <3
ringade in mig ifall ni skulle missa !!

the little mermaid <3

båda vi bitches delar en gemensam dröm enda sedan barnsben och det är att bli en sjöjungfru ♥
4071963_700b_v1_large

åfan

More hilarious gifs here!!
More hilarious gifs here!!

bildbomb 2.0


sitter hemma ensam och kolla på hockey , men det är väl mer reklam med paus för hockey ,så hann ta några bilder. alla tillängade er bitches! i kan ju inte få nog av mig .jag vet;);););) skämt å sido. jag har riktigt otroligt tråkigt, har ätit upp alla bär vi hade i frysen, kanske 2 kilo allt som allt! så nu har jag verkligen inget å gööra....
mina föräldrar kommer nog hem snart, de skulle egentligen bort så jag för en gångs skull kunde få ha lägenheten för mig själv,men icket. jaja en riktigt slapp lördag för min del!!! boka nyss spinning för imorgon,någon som vill följa med!!????

Mys lördag

Dagen har bjudit på äckligt hård träning ,innebandy med Moa och en helvetes god middag med crème brulee till efterätt ;) maaaaaan tackar!


TOPP 3

vi har en dåld talang. tro det eller inte. men vi kan laga mat! riktigt bra! här har ni topp tre-middagar Á la bitches!
.
VATTEN MELON ,VINDRUVOR,JORDGUBBAR,JORDGUBBSDRINK,MACKOR MED PHILADELPHIAOST AVOKADO,SOLTORKADETOMATER OCH KALKON! GOTT? JA

.
KYCKLING I EN SALLAD MED LIME OCH CHILI DRESSING,KESO OCH NÖTTER! GOTT? JA.

(mammas cigg haha)
GRILLAD KYCKLING,FETA OST, VINDRUV OCH CHILISALLAD ! GOTT ? JA.
.
KYCKLING OCH SALLAD MED AVOKADO,MELON,SOLTORKADETOMATER,KESO OCH SURDEGSBÖRD! GOTT? JA.


HAHAH

haha bra jag va på att sminka mig.... nä då. Men eftersom vi bitchar va självskrivna in i sminkgruppen under grupperevyn när vi fortfarande gick i nian, så va det svårt att hålla fingrarna borta från allt smink;)
här är resultatet.
haha så hemskt.
jag lovar att det va en engångs-företeelse!

....


barbie mys

fredagens mysoutfit ♥

Fredag!!!

Idag är det fredag, slutade som vanligt 10.35 , gick hem och gjorde mat! Nu ska jag städa mitt super stökiga bitch rum men innan måste jag ju ta på mig mina rosa skor så jag når alla höga hyllor;)Och efter det måste jag ner på stan för att göra ett hemligt ärende;););) ooh vad kan det vara?;)/Ebba


´

image

omg !!!!!!!!!!!!! :D

KOLLA VAD EBBA HAR GJORT !!!! HON ÄR MIN IDOL FYFAN VAD SNYGGT DE BLEV BABE<3 :D :D vill oxå men jag är så feg så jag vågar inte :(

Bitch funderar

Nästa vecka ska jag fixa mina naglar. En riktig bitch går inte runt med nå hemmabygge herregud :o
jag har allafall sjuk beslutsångest på hur dom ska se ut men det lutar fan åt nåt sånt här ;) rosa glitter och fejk,så perfekt <3 /m


Nu är det Godnatt times

Slocknar vilket sekund som helst! Sover med mina rosa älsklingar på för att få lite vardagslyx<3 natti natti bitches;* /Ebba


Trenings times

Nysss tränat och solat och är döööd fan vad skönt


:)

tänkte bara säga att ifall ni frågar anonym fråga så svarar vi i kommentarsfältet på samma inlägg :) :) :) ♥

blondbitch

åh hon e så bra !!! <3<3<3

your smile is like candy

Tumblr_lvnvmapn7g1qfbtfvo1_400_188694765_large
Tumblr_lsu0teo9hl1r4v4r1o1_500_large
Tumblr_m39nl5emjx1qldwxjo1_500_large
jag i framtiden bitchgrandma

Bitches

Följ mig på instagram! :)
holmgrenmatilda


even all the guys are crazy

asså helt otroligt hur sakta dom här 2 skoldagarna har gått och helt otroligt va skönt att det är fredag imorgon :D jag har asnice planer inför helgen, ska ta det så jävla lugnt och bara mysa ihjäl!!! fy satan så härligt ! ikväll är det tränings times wop
More hilarious gifs here!!
/m

HEJSAN PÅ ER

mina senaste inköp,en body splash som luktar kokos och ananas <3<3<3<3< åh vill ba äta mig själv så gott den luktar!! sen ett riktigt glittrigt o fint skal til min IPHONE JARÅ jag har fått en sån av pappsen,man tackar!! RIP den här mobilen
kommer sakna dig :( not cpmobil

baka tårta idag:)

Tumblr_lnvbwsyay81qbcen7o1_400_large

ja

First world problem: pizza cheese

VAD ÄR DET HÄR!?!?!??!!?

11_large
(förstår att ni känner såhär ↑ )
det spårar,det spårat ut nånting frukstansvärt mycke!!!!!! bitchbloggen som alltid har flaggan i topp!????
ja men skämmes tammefan det är här inte okej nånstanns!!

kan ju berätta lite om igår, tog mod till mig och bokade in ett 90 minuters spinningpass, inget jag gjort förut så gruva mig lite eftersom jag vet hur jäkla jobbigt det är med 55. Kan lova er bitches, att det va riktigt jobbigt, blev sådär skönt tränings-hög! underbart. Kanske svammla till det lite med de som försökte prata med mig efteråt,men så kan det gå. Va även så trött efter att jag glömde bort att ja cyklat dit, gick alltså hela vägen hem ist, som om det skulle vara mindre jobbigt än att cykla, plus fick jag ju vända om och hämta den också , grattis. Ajaaaaaa
ikväll väntas spinning igen + styrka!;) weho, /ebb
sommar 2011

Förlåt <3

Bloggen har verkligen fått lida för min del,men fuck off säger jag! Haha :* skämta ba bitches . Jag skriver detta från min splitter nyA iphone som jag fick av pappsen här om dagen fett krångligt att skriva ..... Knapptelefon for lajf !!! God natt imorgon ska ni få höra en jättespännnande grej vänta bara :)


Bra Valborg


grfds


ok

More hilarious gifs here!!

Helg bilder!:)

 

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3320269/images/2012/pic_200876065.jpg" class="image">

 

 

 

 


efjhkehfkhgqähsälaj

More hilarious gifs here!!
trött som ett aaaaaaas idag! trött och ful och trött:( fyfaaaaaaaaaaan

Valle



idag mår man bara bra:)

More hilarious gifs here!!
hade trevlig kväll igår, mår som man förtjänar idag, mindre bra med andra ord:) puss

puss

tackar för en trevlig helg med mkt innebadyhattar. nu ska jag sova ihjäl mig <3<3<3<3<3<3 hejdå bitches
More hilarious gifs here!!

RSS 2.0