vi måste tyvärr meddela detta;

bitchbloggen lägger ner på obestämd tid... kanske, kankse inte kommer vi tillbaka. byebye bitches :*:*:*
image
 om ni saknar oss alldeles för mycket kan ni alltid följa oss på instagram istället:

@ebbabarrefjord 

eller

@holmgrenmatilda

 

'

 
 
 

.

 

haaaaaaaaaaaaha

How i want to be:
image
 

Reality:

image


bitch please


gött

 
 
 asså seriööst så jävla sugen på fika :((:
 
Your image is loading...
/m

jaha

idag är jag för trött för att bry mig om er så ni får bara en instabild att mumsa på tjaaarå
 
 
 

WOOOAAA

 
NEW YORK BILJETTERNA HAR KOMMIT HOLLAAAAA!!!!!!!!!! :D :D
 
 
 

hihi

 
 
 

photoshoot

goodmorning! i veckan har vi skolfoto och jag sitter och funderar på hur jag vill att mitt enskilda ska se ut. Lutar mot något sånt här! Funkar de? :S
/m

Lördag hej hej

Puss från era bitches


överraskingsmiddag

Igår så överraskade jag, pappa,storebror,storasyster och faster + man , min mamma med en 8 rätters middag ute på en herrgård. Det var bara vi på herrgården tillsammans med en egen kock och en servitris ! (lyx) maten va supersuuuper god och omgivningen va superhäftig, hämtade och lämnade med limousine. Underbart mysigt!


bild 1: gårdagens facelook;) rosa läppar kvällen till ära!
bild 2: välkomstbubbel!
bild3 och 4: lite av maten, blir satans fult på bild men jaja
bild 5: the master chef!
de får räcka med bilder, resten får ni fantisera fram;) men det va nog det lyxigaste jag varit med om iallafall! 


 
mvh ebbis

bitch go down a slide


There was a time

Åååååååhhh kan tiden gå fort eller? Orkar inte vänta!!:O sitter och kollar på shm live set och får dampanfall! Så jävla bra och så jävla mkt goosebumps times!!!!!<3<3
/m


NYC

WOOOOOOOOHHHHHOOHOOHHHH KUNDE JU INTE VAKNA PÅ ETT BÄTTRE SÄTT !!!!!!! :D
och här ska vi boooooooooooooooooo
 
image

när vi ändå är så besatt av nutella....


...så kan vi utnämna denna dag till nutella dagen!
ni får då en till fan bild från oss till nutellan...
 ja man kan ju bli lite fisig och uppblåst av nutella, därav bubblorna i matildas choklad-bad och mina pluffsiga byxor, jag tänkte köra lite  på boyfriend trenden, tycker faktiskt att jag lyckades riktigt bra den här gången! så ät inte allt för mycket nutella även om det är supergott, en dag i veckan, så håller du dig bitchigt fräsch! /ebbur

HÖR HÄR

Det finns.....
image 
..............NUTELLA chokladbollar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ooommmmgggggggg måste bakas. låter ju så gott att det låter overkligt!:O
 
 
image
 
länk till recept:
http://byblondie.se/2012/september/chokladbollar-med-nutella.html
mvh era bitches:
 
 
 
 

blööööööö

Allså jag undrar verkligen hur man kan lägga in 5 lektioner på en fredag? Så jävla illa!! Ingen ska behöva gå igenom det för det är HEMSKT! man har ju andra saker för sig och my time is exspensive :@
image
känner såhär inför imorgon och alla andra fredagar som väntar på mig :*
 

Till matilda:)

jag anmälde dig just till Loréals model tävling!:) /ebba
 
http://lorealapps.com/ccg_se/redirect?url=http://lorealapps.com/ccg_se/competitionentry/ebba-4/ 
 det står att "du" heter ebba eftersom jag av inoggad på min facebook , ah,  men  det är din mejl och allt som finns där!:) lycka till bitchen min;*

Bräääsa

CSI Miami times och cappucino times


LUUUUUUNCH

SÅ JÄVLA HUNGRII / båda

the REAL

 
ni har sett den här bilden förut men det var den redigerade. här är orginalet med våran bil som tog oss til balen och även våran dejt som vi delade på :) hejdå

FÖRLÅÅÅÅÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING <3

image
image
image
image

GOD MORGON PÅ TORSADAG :d:d:d:d:d

de blir tårtbak i helgen och de här är insprationsbilden! :D
 

förlåt bitches...

för noll inlägg igår:O MEN jag somna faktiskt redan klockan då jag kom hem från skolan, sedan la jag mig i sängen 18.00, är pigg å fräsch idag med andra ord, tror natt sömnen blev på 12+ timmar eller nått. kanske skönaste jag varit med om.
champagne frukost blev det idag. kalori-snålt och väldigt uppiggande./e

sweet dreams

godnatt älsklingsbebisar :*
image
 

bäh

 
sitter och pluggar förfullt om shakespear och da vinci, visste ni att jag fick veta idag att en i min klass inte visste att Leonardo Da vinci va en konstnär och en annan visste inte ens vem det va:)  gjorde min dag, hemskt roligt./e
 
dör av trisstess nu btw, så letade och hittade lite gifs ist:
image
 
image
 
When you throw something in the garbage and it goes IN:

 

 


Matblogg

Återigen, en fabulous middag brought to you by chef Matilda


FRÅN SPÅKULAN:

Ett oväntat möte följs av stor uppståndelse och aktivitet i ditt kök.

jaha men kan nån komma o göra mat d¨å
 
 

OOOH

oj lyssna här! jag har cyklat enda till haga i det här vädret och sen klippt en gräsmatta! I DET HÄR VÄDRET!!! Det var kanske det jobbigaste jag har gjort och jag kommer aldrig göra det igen för nu mår jag så psykiskt dåligt :( men jag förtjänar en så jävla fet applåd *klappis klappis* och tårta, massage, en fest, 1mille och en channing tatum Hooooooollla
 
/ MATILDA
 

oh herregud

 

oops

http://www.picasion.com/
185405_451649871523781_305316098_n_large
 
 
vi planerar resa, gissa vars / bitches
 

princess paris

¨
lol

holla

Tumblr_m8fsa0roqk1rcim3po1_500_large
387085_3219323340230_1610611356_n_large
Tumblr_m3jcojoemb1rs5uhao1_500_large
 

weey

jag har köpt nytt iphone skal naaaajs det är rosa ifall de syns dåligt :)

sexy and hotter

 

lööööööl

The ONE time you raise your hand, and some ass screams the answer out anyways:

When I find food in my house:

 

JAAA ZAC EFRON :*

OMG JAAAAA THE LUCKY ONE FINNS MED SVENSK TEXT NU !!!!!! WEEEY ÄNTLIGEN D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:
/m
 

söndddddag

eefter de 3 matcherna i helgen är jag heeeeeeeeeelt dööööööd, haha har fruktansvärt ont överallt,mörbultad,träningvärk,skador,blåmärken. Så ska bara äta och ligga i sängen idag. fyfan av skön söndag! /e
 
image

Magic Mike

Har inga ord för den här filmen


så himla glad!

blev så sjukt överraskad och extremt glad när jag tittade upp mot läktaren och såg att Amy Diamond och Roger Pontare kommit till gamlia för att heja på mig när jag spela match!:) vilka fina vänner jag har <3 /e
 

hejehje



Tumblr_m9mnuvldii1r4fkwgo1_500_large

,

 
godmorgn

06.00

Blä va tidigt jag är uppe en lördagsmorgon, men vad gör man inte för lite innebandy... /e

Broccoli är fan godare än chips....( mat-intaget efter gårdagens matchen för att ladda om)


RSS 2.0